Ja tenc Campuskaart!!!

Idò sí, avui, després d’una llarga espera, per fi me l’han donada. El procés va començar fa unes tres setmanes, omplint un fomulari amb les meves dades personals i acadèmiques. Despes sessió fotogràfica a l’edifici del costat. Et fan una foto “pofessional”, en un estudi de fotogràf i amb càmara digital de les bones. Tot i així no he sortit gaire afavorit.

Al cap d’uns dies me va arribar el carnet provisional, amb el que pots fer alguns tràmits, com per exemple demanar un compte als ordinadors de la facultat. I és que sense numero dd’estudiant no ets ningú a la TU Delft. Per tot et demanen el teu Student number, i com no el tenugis, prepara’t per la renyada! El ditxós número, és clar, és el que ve imprès al carnet.

Ahir me va arribar una carta misteriosa de l’empresa “Cards and Systems” (o algun nom parescut). El paper que hi havia dins el sobre parlava de recollir una campuskaart al Centre d’Administració d’Estudiants. Es cor me va començar a bategar més aviat que de costum de l’emoció. Per fi seré un estudiant complet!

La meva campuskaart!

Avui he anat tot feliç a l’edifici central i després de demanar-me el DNI i mirar si era el mateix barbut de la foto, m’han donat el carnet! No m’ho podia creure!

Acte seguit he anat a secretaria i he demanat permís per poder venir de dilluns a diumenge de 7 a 24h. Resulta que l’edifici tanca cada dia a les 22h30, excepte els divendres, que tanca a les 19h. Una vegada tancat, si no tens targeta, no surts. Així de simple. I pareix ésser que no van de bromes. Més d’un s’ha quedat a dormir dins l’edifici per descuidar-se de mirar l’hora. Per això he tornat omplir un formulari i he donat la meva targeta a la secretària. M’ha dit que més tard la podia recollir a consergeria. Mem si és veritat i avui puc quedar-me fins tard “treballant”. 😀

Actualització (21-03-2006):

Encara no m’han tornat el meu carnet… Començ a estar preocupat…

One Response to Ja tenc Campuskaart!!!

  1. guillem says:

    Jo a laboratoris de la UIB hi he vist més d’un pijama… potser t’aniria bé deixar-ne un al fons d’un calaix que tenguis controlat, o dur-ne un dins la bossa. Dormir vestit és desagradable. Hem d’esser pràctics ;-P

Leave a Reply

