Millorant les comunicacions

Ei!!! Ja tenc mòbil holandès!!!

Tal com comentava l’altre dia, volia pillar-me una targeta “prepay” per poder quedar amb el amics que estic fent per aquí. Després de resistir gairebé tres setmanes sense, ja era hora. Dissabte no va poder ser, però avui m’he aixecat disposat a aconseguir-ho!

Sa veritat és que ha estat fàcil. En un plis plas he tengut la SIM de Telfort dins el meu mòbil lliure (no m’ha agradat mai estar fermat a una sola companyia) i avui mateix ja he començat a emmagatzemar números. Me pareix que, a part de les instruccions, hi ha una promoció dins el sobre, però fins que no aprengui una mica d’holandès, ho duc cru per saber de què va. x-DDDDD

Un dels companys de laboratori m’havia recomanat Telfort i el dependent m’ha fet la mateixa propaganda, o sigui que no he estat molta estona per escollir. Bàsicament és la companyia més barata.

Enviar SMS costa 8 cèntims (impostos inclosos) per missatge i a qualsevol destinació. I qualsevol destinació significa a qualsevol país del món. Ho he hagut de mirar unes quantes vegades a la pàgina de tarifes internacionals perquè no m’ho creia, però és veritat. A partir d’ara crec que me tornaré addicte als missatges curts. 😉

I per les telefonades, els preus són els mateixos per totes les companyies (crec que n’hi ha unes 7: KPN, Orange, Vodafone, Telfort, T-Mobile, Debitel i H!), uns 35 cèntims per minut a qualsevol hora. El que m’ha sorprès és que et cobren les telefonades per segons, i no per fraccions de 30 segons com a Espanya. I l’establiment de trucada només costa 7 cèntims. Tots els preus amb impostos inclosos. Crec que les companyies espanyoles podrien fer el mateix, no?

4 Responses to Millorant les comunicacions

  1. Tribe says:

    Envía SALVAR MEMBRILLO al seis cinco cuatro ochenta catorce veinticuatro 😀

  2. Tomeu says:

    Això no és serio!!!!

    Venga, que ja tens el vestit de moro llest, o jo tenc el meu a mig camí.

    Per cert, com se fa per insertar imatges com fa en Gonzo? Dic l’smily aquest. Es fa amb codi html? Amb instruccions especials? O simplement amb el típic [img][/img]?

  3. Xesc says:

    Aixo me recorda certa frase: “Sois serios?” (mariano dixit)

    Per posar les icones basta que escriguis l’smiley com sempre. Aixo si, alguns no hi son:

    : – ) = 🙂
    ; – D = ;-D

  4. Tomeu says:

    Xesc, avui vespre ha quedat clara sa resposta a sa frase de’n Mariano: NO, NO SOMOS SERIOS X-DDDDDDDDD

    Però com he rigut a les 6:20h del matí quan m’he aixecat i he llegit el teu missatge!!!!

    Justament n’Aurus té sa càmera de fotos, però prometo una imatge del teu missatge per forardemarge 🙂

Leave a Reply

