Prova superada

Ei!! El meu nou “tàper” ha superat la prova del microones i he pogut menjar els meus spaguettis amb verduretes i pollastre calentons!!

Ahir vaig decidir que necessitava un tupperware (o uns quants) per dur el menjar a la universitat. I és que això d’integrar-se en la societat holandesa i menjar sandvitxos està molt bé, però menjar-ne cada dia, a la llarga, crec que no pot ser mai bo per a la salut.

Ahir era el dia de les compres. La nevera ja començava a queixar-se de la inexistència de verdures i carneta. I l’armari, misteriosament, també s’estava buidant… No sé què passa que cada punt me trob sense menjar. Entre que la nevera és petita i compartida, i que sempre tenc una fam que m’alça… 😀 En fin… que ja era ben hora d’anar al super i a les tendes àrabs del passeig. I, ja posats a comprar, me’n vaig anar a la tenda del costat de casa, especialitzada en cuberteries, plats, olles i demés parafernalia “marujera”. A la planta baixa hi havia una col·lecció amb tota classe de preus. No sabia que hi pogués haver tantes classes de recipients! Però quan vaig veure l’oferta de 3 tapers per 1,49 euros vaig pensar: “Aquesta és l’oferta per a estudiants que m’estava esperant”. Eren de la marca “Curver” (que pareix ésser de qualitat), com els productes del costat, però molt més barat. “Segur que són restes de sèrie i per això és més barat”. Au idò, cap a casa.

En arribar i desfer el paquetet me vaig desilusionar un poc. Dins la tenda pareixia una cosa robusta, però a l’hora de la veritat deixava una mica per desitjar. Perquè ens entenguem, amb la quantitat de plàstic que utilitzen normalment per fabricar-ne un, aquesta vegada n’havien fabricat tres. Totd’una me vaig imaginar lo pitjor. La tapa de plàstic fosa dins el microones, el menjar desparramat per dins la motxilla, salsa pringant-ho tot… Però bé, per provar que no quedi. A més, segons l’etiqueta, són aptes per a consum alimentari, i es poden posar dins el microones i congelador.

El vespre, en lloc de preparar la meva ració doble habitual, en vaig preparar triple, per així poder-ne guardar una mica pel dinar d’avui. Vaig preparar uns spaguetti amb verdures (pestanaga, pebre verd, ceba i brots de soja) tallades en juliana i carn de pollastre de ca n’Alladin. I tot ben regat amb salsa de soja, per donar-li gustet. Delicious. Després de sopar vaig omplir un dels artefactes amb una ració i el vaig depositar dins la nevera.

I avui dematí, després de passar tot lo vespre amb malsons, preocupat pel que passaria el s’endemà, he executat el meu benchmark particular:

Prova 1: tancament hermètic

Abans de partir he mirat que estigués ben tapat i, per si de cas, l’he embolicat dins dues bosses de plàstic. No se sap mai lo que pot passar. Després l’he posat en posició vertical dins la motxilla (Danger!!!) i cap a l’universitat. A l’hora de dinar l’he tret de la bossa i no hi havia rastre de salsa desparramada. Prova superada!!!

Prova 2: resistència tèrmica

Però encara havia de superar la prova del microones! L’he destapat. Tot correcte. He obert la porta del microones i, en veure que hi havia restes de menjar per les parets (glups!!!), he posat la tapa en diagonal per protegir el meu menjar de possibles desprendiments. He tancat la porta. Reheat. Start. 2:30 minuts d’agonia. He obert la porta i… Ohhhh!!! La tapa està sencera!!! Prova superada!!!

Cap al menjador s’ha dit!!! Per fi un dinar digne!!! 😀

Ara falta veure quin temps me duren… la prova de resistència temporal.

7 Responses to Prova superada

  1. T2 says:

    Uuuuau, parece que la norma de no limpiar microondas por dentro es una convención adoptada por el sindicato mundial de Personal de la Limpieza, y no solo de la UPC =b
    Me alegro de que la sanidad de los lugares publicos deje tanto que deseear en todos los sitios.

    Mal de muchos…

    [Bons i ennubolats dies! ;-)]

  2. Líder de Becarios says:

    Vaya friki estas hecho Xesc, XDDD.

  3. T2 says:

    >> Las aventuras del Marc

  4. T2 says:

    — Las aventuras del Marc —

    Hoy todos odiamos al Marc.

    El Marc ha roto la cafetera. Estaba limpiándola para hacer un poco de café cuando se ha puesto a hacer malabarismos con el pote de cristal, después de un par de intentos ha salido disparado y se ha roto en mil millones de trocitos [ha todo esto la Empar lo estaba viendo y casi se nos muere de la risa].

    Un grupo de funcionarios, liderados por Toni I, se dirigía con antorchas ardientes y palos afilados a linchar al pobre becario cuando a alguien [¿?] se le encendió la bombilla:
    – ¿Y que pasa con la cafetera exprés que hay en el armario?
    La hemos probado y maravilla de las maravillas: hace café con espumita y crema.

    Hoy todos, queremos al Marc.

    P.D. Que sepais que si poneis

  5. Xesc says:

    Ohhhh!!! Quiero volver a ser becario!!!! ¿Cómo no se nos ocurrió antes usar la exprés?

  6. guillem says:

    Aprofita per fer el dejuni estricte: una sola menjada (fluixa) cada 24 hores, durant 40 dies. No necessitaràs tupper i estalviaràs diners! X’-D

  7. Xesc says:

    Sí, estalviar diners potser sí, però no crec que arribi als 40 dies de dejuni… x-DDDDD

Leave a Reply

