Kebab Connection

Avui he tengut la meva primera sessió “filmotequera” a Holanda. 🙂

Tal com m’ha recomanat na Milja de ING (no, no té res a veure amb ING Direct!! És l’International Neighbor Group de Delft), he anat al FilmHuis Lumen, situat a Doelenplein 5. És parescut als cinemes Renoir, però una mica més friki. Té dues sales, i a més un petit bar on pots beure unes cerveses o un tè mentres esperes per veure la peli. Tot ple de posters i de fulletons. Jo, seguint les meves manies, n’he agafat uns quants, i un poster per decorar la meva habitació. El que m’ha xocat de la sala de cinema és que en entrar pots veure el projector i el film. Està molt bé, perquè fa el cinema més proper a l’espectador. Me referesc a que veus tot el procés i t’hi sents més integrat. “Cool”.

Però centrem-nos en la peli. No faré cap comentari de l’argument per raons òbvies. Només dir que he pujat en la meva escala de frikisme, i ara ja no mir pelis en versió original subtitulades en espanyol, com feia a Barcelona, sino en holandès… x-DDDDD

Imaginau-vos l’escena. Jo assegut a una comfortable butaca mirant una peli alemanya amb subtítols holandesos. “That’s crazy, man!”. Crec que a partir d’ara me dedicaré a veure només pelis en anglès i francès. Així almanco sabré de què va la cosa, i potser aprengui una mica d’holandès. Sa veritat és que m’he enterat de bastanta cosa, perquè el film era bo de seguir per les interpretacions, però clar, hi ha coses que no pilles… O:-)

Res, que estic molt content. A més, en sortir he vist que hi ha abonaments per 32 euros si compres una “strippenkaart” (com per anar en bus o tramvia). El que no sé és quantes pelis pots veure. Esper que 8 o 10 pelis. La propera vegada me’l treuré i sortirem de dubtes. 😉

Ah, i les butaques són molt comfortables! El que no m’ha agradat gaire és la pausa que han fet enmig. No sé. Estic avesat a veure les pelis seguides i sense interrupcions. Potser aquí és un costum. Ho hauré de demanar. :-/

Però el millor de tot ha estat la tornada en bici. Quan he sortit del cinema tenia neu damunt el seient! I a mesura que pedalejava m’anava queient neu a sobre. He fet un parell de videos, i n’hi ha un que m’ha quedat força bé. Si hi pens i tenc temps, potser el penjaré un dia d’aquests O:-)

4 Responses to Kebab Connection

  1. guillem says:

    El meu rècord fins ara ha estat veure “Hero” en versió original (xinès mandarí) subtitulada en japonès 😛

    Això del descans està bé si la pel.licula és llarga. Sobre tot si abans amb l’excusa d’esperar t’has begut una cervesa o un te X’-D

  2. Tribe says:

    El meu veure Ghost in The Shell 2: Inocence en japonès subtitulat en anglès. Per què? Doncs perqué dues paraules en japonès son 3 paràgrafs en anglès, i quant xerren ràpid pues t’ho pots imaginar x’D

  3. […] Ja feia estona que no anava al cinema. Des de la primera vegada, el mes passat, no havia tornat posar els peus la Filmhuis Lumen. Aquest pic la peli estava en francès. Francès belga, però francès, un idioma que entenc millor que l’alemany o l’holandès, per exemple. Per això m’he decidit a veure-la. I també perquè semblava una peli “friki” interessant. […]

  4. […] I started to go to some Jazz sessions, watch movies at the Filmhuis, visit museums, borrow books from the library. Improving my cultural life. I was also moving […]

Leave a Reply

