Acomiadament Kristian

Wuaaah!!!! Avui sí que ha estat una nit genial!!

Llàstima que en Marc estava malalt i no ha pogut venir. De fet, ha estat ell qui m’ha informat de que la penya es reunia al “Locus Publicus” per acomiadar en Kristian, que passava avui el seu darrer dia a Delft. He estat una estona amb ell, i l’hi aconsellat que es prengués una camamil·la per curar el seu mal de panxa. Es veu que avui ha menjat algo xungo i es trobava malament. Jo mentrestant m’he preparat un Earl grey. Hem xerrat una estona asseguts al sofa de la seva habitació i m’ha mostrat alguns dels seus dissenys industrials. I just quan partia ha vengut na Katie, i s’ha cuidat d’ell una estona. Ha vingut en el moment precís, com si vengués a rellevar-me.

Foto de grup al Locus Publicus

Trobar el bar en qüestió ha estat una mica d’odissea, jo i la meva bici perduts pel centre de Delft, i a més amb pluja!!! Sort que no tenc problemes per demanar, i dues punkies m’han indicat el camí, i fins i tot m’oferien una cervesa. Per un moment he pensat de quedar-me amb elles, ja que tenia poques esperances de trobar el local. He donat unes quantes voltes, fins que me plantejava tornar amb elles perquè m’estava morint de fred.

Llavors, com si fos un miracle, he vist la bici de corredor de’n Jacob. Davant hi havia un bar amb el caretell de “Locus Publicus”. Sí!!!! Allà estaven tots fent birres de “qualité”, i quan dic “qualité”, me referesc a cerveses … ufff de tot tipus, jo me pres dues belgues, una Autisg.. no sé què, i després una Florelle dubbel, negra i d’un sabor… especial. Totes dues m’han encantat. A més, l’atmosfera era molt bona, i quan hem fet sessió de fotos, ja ha estat massa. Hem començat fent unes quantes fotos de grup, per acabar fent fotos en blanc i negre, modificant el temps d’exposició i tal. Les darreres no han sortit gaire bé, bàsicament molt mogudes, però n’hi alguna de molt bona. Estic molt content dels meus nous amics!!! S’aprenen un munt de coses. La primera és que s’ha de sortir per conèixer gent, i no s’ha de desaprofitar cap oportunitat!!!

Anca, Johan i algú més

Hem estat beguent i xerrant de moltes coses, i ja m’han indicat un bar, el Dee-bop, on posen Jazz i bones cerveses. Hi hauré d’anar!!! Dimarts (demà) hi ha sessió. Ummm…

Kristian i Barbara

Sobre la 1h hem fet sessió d’abraçades a ne’n Kristian, que ja no el veurem pus per Delft, i després tornada cap a casa en bici. He aprofitat per donar classes de castellà a n’Anca, que li fa molta gràcia això de xerrar en espanyol. La seva frase preferida és “Hola, qué tal?”. També ha estat una experiència, això de tornar una mica p’allà cap a casa. Perquè clar, només he fet dues cerveses, però cadascuna de 8%, que no són bromes!!! 🙂

Johan, Katie i Jacob

El projecte? Bueno, hem quedat per divendres, perquè en SantPal volia mirar algunes coses, i jo aprofitaré per jugar una estona més amb NS2 i practicar amb C++.

Mentrestant, el meu iBook va provant claus WEP…

4 Responses to Acomiadament Kristian

  1. T2 says:

    Així m’agrada tiu! que coneguis bars per quan anem a veure’t xD i ens portis per lo millor de Delft ^.^

  2. TORRENTE says:

    Enhorabona Xesc!!! Ja veig que t’has oblidat de la Voll-Damm;….. aixó es bó…….així ens podràs aconsellar sobre les millors cervesses holandeses.

    Ah per cert a veure si les lletres poden surtir una mica mes gran que no i veig un “pijo” segur que alguna cosa no he fet bé.

    FINS AVIAT

  3. guillem says:

    Bona idea això de l’Earl Grey. Ejem… per “preparar la panxa” abans de la cervesa de vuit graus X’-DD

  4. Tribe says:

    “Mentrestant, el meu iBook va provant claus WEP…”

    Haha, ja estàs maquinant… A lo millor hi ha qualque web amb hot spots per allà on estàs 🙂

    Ah, gens malament sa morena aquesta eh! :p

Leave a Reply

