Observant l’apartament

Ara, a les 9h45, m’acab d’aixecar després de 13 hores seguides dormint. Dormir? Bé… estar allargat, perquè en Marc i els seus col·legues se varen muntar una festa ahir vespre d’escàndol. Ja m’hagués agradat participar-hi, però estava fet pols. La festa va durar fins devers les 6h, però s’interrompia per moments. Se sentien gemecs, crits, rialles, objectes que caien pen terra… Jo, mentrestant, m’esbutzava dins el llit. Tenc un compi de pis que està pillat!! No és autista ni molt manco… x-DDDD

Ara, mentres preparava sa meva tassa de llet calenteta amb cacao, ja planificava com orgnitzar sa cuina. És petita, i li falta un congelador i un forn, però bé, ja veurem que feim. Ahir ja varem repartir les estanteries per posar-hi menjar, perquè resulta que el “tercer hombre”, que encara no conec, cuina amb un amic de la segona planta i només ve a dormir. El pis és agradable, perquè hi ha calefacció i pots anar per tot en camiseta, fora jersei. Ara bé, en sortir t’has d’abrigar bé!

El bany sí que és una mica roquer. La dutxa i el lavabo estan separats del WC. Això no me desagrada, perquè així s’eviten males olors i es pot aconseguir concurrència en lús de les instal·lacions. Llàstima de no tenir lavadora. Hauré de trobar alguna manera de rentar, perquè ja m’han avisat que és caríssim anar a la lavanderia, i els de DUWO no deixen posar res 😦

L’habitació, encara que sigui petita comaprada amb les altres, amb la seva moqueta i butaca per llegir… Ohhhh!!!! Una vegada hagi desfet sa maleta, que serà ara mateix, tot quedarà una monada 🙂

One Response to Observant l’apartament

  1. guillem says:

    Així m’agrada, pensament positiu: tenim concurrència al bany gràcies al soport de “multi-threading” per hardware X’-D

    Ja veig que t’ho passes bé per allà. En el sentit d’experimentar coses noves o diferents, vull dir. Jo en una situació semblant m’ho passaria bé 😉

Leave a Reply

