Fent gestions per la TU Delft

Ara que ja he posat al dia els dos darrers posts, escriuré el que m’ha passat avui.

La primera conclusió és “Necessit una bici ja!!!!!”. Tothom va en bici, i jo no vull ser manco. Sa qüestió és trobar una tenda de segona mà de confiança. Quan arribi en Marc li demanaré.

Ara mateix estic molt satisfet. A poc a poc m’estic fent la ciutat meva. I no m’estres gens. Però gens. No me conec. Vaig per prioritats. I quines són les meves prioritats? Descansar, menjar i conèixer la ciutat 😉

Per exemple, avui dematí, quan anava cap a la TU Deflt per arreglar papers, m’he trobat unes tendes de comestibles, i he entrat per investigar. I he flipat de la quantitat d’espècies que tenen i dels prodcutes que tenen i no sabia que existien. Alguns m’havien dit que me moriria de fam a Delft, però s’equivocaven. Aquí hi ha de tot! Volia comprar en tornar, però m’he dit: “Quina pressa tens?”. I com que ja eren les 12 i pico, perquè no preparar dinar? He comprat fruita i verdures, com ho feia a l’Hospi, i un quilo d’arròs per acompanyar els rollitos. I després he comprat xampú i gel a una altra tenda. M’ha encantat el tracte rebut, sobretot de la tenda àrab on he comprat els comestibles. Te fan molt de cas i t’expliquen tot el que vols saber. I no és més car que a Espanya. Au idò, cap a casa!

Ja me conec bé el camí. I lo millor és que tenc un munt de tendes a prop de casa. Podré comprar verdures a mesura que les necessiti, sense estressar-me. Quan arrib a casa me trob en Kristian, un australià amic de’n Marc, que encara va de ressaca (normal, no?). Xerram una mica. Simpàtic. Me pos a cuinar.

Menú del dia:

  • 3 rollitos de primavera
  • Arròs a l’estil japonès
  • Salsa de tomàtiga
  • I de postres, una taronja 🙂

Umm… faig una siesta? No, ja seria massa… Aprofit per netejar els plats, que tant de desordre m’estressa, i així mentrestant faig la digestió. Quan surt cap a l’universitat ja són les 15h i pico. Me compr un mapa i disfrut del trajecte. Ara ja sé on està tot 😉

Aquesta vegada ja vaig directe a l’oficina que toca. La gestió tardarà una o dues setmanes. Mentrestant no podré utilitzar els ordinadors de la facultat, o sigui que en actualitzar el diari tots els posts sortiran junts. Saturació d’informació! La secretaria se volia quedar la meva credencial, pero li faig saber que la seva vida corre perill si ho fa. No, li deman amb bones que me la torni, que és l’única còpia que tenc, i m’agradaria conservar-la. Una feina feta 🙂

Ara hauria de conèixer la gent del laboratori on treballaré durant aquests 6 mesos. Ascensor. Planta 19. 7 segons. Impressionant. Avui en Santpal Dhillon és al seu despatx. Me present. “Glad to meet you”. Anem a veure en Fernando Kuipers, el meu contacte. Imprimeix uns formularis. Encara més informació. Ja ho llegiré. Passem pel laboratori on faré feina. Hi ha gent de tot el món. Ens trobam al passadís amb en Piet van Mieghem, “the boss”. Xerram una estona i bromeja amb el fet que al departament hi hagi hindús, xinesos, espanyols, francesos, etc. i “algun” holandès… Visca l’ambient multicultural!!!! x-DDDD

Vaig a secretaria i ompl un formulari perquè me donin un compte als ordinadors del laboratori. Tardarà alguns dies. M’ho suposava.

Llavors ens quedam sols en Santpal i jo. Pel que veig, serà la persona amb qui més confiança tendré. Me convida a un cafè i m’explica el que hauré de fer. Crec que he de crear unes classes de NS2 per simular un protocol de “ant-based routing”. Per això, primer m’he de familiaritzar amb NS2 i els protocols d’enrutament pertinents. Estam una estona xerrant i me dóna uns “papers” perquè me’ls miri per damunt. “Take it easy. Things go slow here”. No fa falta me digui res més. M’ho agafaré amb calma.

Me sap greu no tenir compte per connectar-me i mirar el correu, però puc esperar uns dies. Ara lo important és trobar una bici. Demà acabaré d’investigar els voltants. I ara llegiré tot el que m’han donat aquests dies.

Per cert, el tercer home, el de l’habitació C, encara no ha fet acte de presència. Me té intrigat :-O

Leave a Reply

