Preparant el viatge…

Hola a tothom!!

Aquesta setmana ja és la darrera que passaré a Barcelona abans de partir cap a Delft, i ja estic fent els darrers preparatius.

Pels qui no ho saben, dia 20 me’n vaig cap als Països Baixos, concretament a la ciutat de Delft, on hi ha la TU Delft, universitat on faré el meu projecte fi de carrera (PFC) de Telecos. Estaré al departament de Network Architecture and Services (NAS) i el tema del projecte és “ant-based routing”. De moment no sé gaire cosa més, però no us preocupeu, que en arribar ja vos informaré en aquesta mateixa pàgina.

De moment, ja tenc bitllet d’avió i habitació reservada, que ja és molt 😉

Fins aviat!

3 Responses to Preparant el viatge…

  1. Sóc Eugènia says:

    Quina sorpresa veure que les coses finalment t’han sortit tant bé. M’alegro molt, llàstima que no vam poder quedar per fer un beure, aniré veient les teves noves en aquesta pàgina. Molts petons!

  2. […] Pareix mentida, però diumenge passat va fer 5 anys que sóc per Holanda (i que vaig començar aquest diari). […]

Leave a Reply

